آ
-
آسیب شناسی آموزش و پرورش
نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]
-
آموزش معماری
چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
-
آموزش و پرورش
نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]
ا
-
ابزارانگاری
بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]
-
اختیار
بررسی مبانی انسانشناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
ارتباطات تمدن ساز
راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
-
اروپا و آمریکا
وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]
-
اسلام سیاسی
امکانسنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
-
اصول زیباسازی
بازخوانی اصول و مفاهیم زیبایی و انگارهی زیباسازیِ شهر از منظر حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 31-60]
-
افول غرب
بررسی انتقادی نظریه آرنولد توینبی در باب تکوین، رشد و افول تمدنها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]
-
اقتصاد اسلامی
کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]
-
امر اعتباری
ظرفیتهای فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]
-
اندیشه معاصر
بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
-
انسان
بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکلگیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
-
انسان
واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
-
انسان اجتماعی
واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
-
انسان ذره وار
واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
-
انسان شناسی دینی
واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
-
انقلاب اسلامی
الگوی نقشآفرینی حوزه و دانشگاه در تمدنسازی مبتنیبر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-83]
-
انقلاب اسلامی
امکانسنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
ب
-
برنامه و سرفصل دروس رشته معماری
چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
-
بینا تمدنی بودن
امکان سنجی تبلیغ بیناتمدنی بر اساس حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 11-29]
ت
-
تاریخنگاری توینبی
بررسی انتقادی نظریه آرنولد توینبی در باب تکوین، رشد و افول تمدنها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]
-
تبلیغ بینا تمدنی
امکان سنجی تبلیغ بیناتمدنی بر اساس حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 11-29]
-
تحلیل تمدنی
وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]
-
تحول در علم
نسبت آزاد با علوم اجتماعی؛ تحول در نسبت ما با علوم اجتماعی و نسبت علوم با دیگر شئون اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 133-147]
-
تربیت
الگوی تربیت زمامدار در اندیشه خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 135-163]
-
تربیت زمامدار
الگوی تربیت زمامدار در اندیشه خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 135-163]
-
تربیت معماران
چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
-
تشیع
نهادهای علمی شیعیان امامیه در پنج قرن نخست هجری و نقش آنها در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 105-127]
-
تعریف معماری
چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
-
تعلیم و تربیت
نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]
-
تغییرات تمدنی
واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
-
تکوین و افول تمدنها
بررسی انتقادی نظریه آرنولد توینبی در باب تکوین، رشد و افول تمدنها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]
-
تمدن
امکان سنجی تبلیغ بیناتمدنی بر اساس حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 11-29]
-
تمدن
کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]
-
تمدن
بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]
-
تمدن
واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]
-
تمدّن
بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
-
تمدن اسلامی
بررسی مبانی انسانشناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
تمدن اسلامی
نهادهای علمی شیعیان امامیه در پنج قرن نخست هجری و نقش آنها در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 105-127]
-
تمدّن اسلامی
بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
-
تمدنسازی
الگوی نقشآفرینی حوزه و دانشگاه در تمدنسازی مبتنیبر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-83]
-
تمدنسازی اسلامی
ظرفیتهای فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]
-
تمدن نوین اسلامی
نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]
-
تمدن نوین اسلامی
کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]
-
تمدن نوین اسلامی
تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصتها و چالشها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]
-
تمدن نوین اسلامی ایرانی
راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
-
تنظیمگری همگرا
راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
-
توینبی
بررسی انتقادی نظریه آرنولد توینبی در باب تکوین، رشد و افول تمدنها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]
ج
-
جامعهشناسی
بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکلگیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
-
جاودانگی
بررسی مبانی انسانشناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
جبر بولی
امکانسنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
-
جهتداری علم
نسبت آزاد با علوم اجتماعی؛ تحول در نسبت ما با علوم اجتماعی و نسبت علوم با دیگر شئون اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 133-147]
-
جوانان
وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]
چ
-
چالش های تمدنی
تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصتها و چالشها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]
ح
-
حدوث جسمانی نفس
کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]
-
حقوق خصوصی غربی
ظرفیتهای فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]
-
حکمت اسلامی
چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
-
حکمت اسلامی
الگوی تربیت زمامدار در اندیشه خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 135-163]
-
حکمرانی
حکمرانی فضای مجازی بر اساس انگاره مشروعیت فنی-دانشی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 115-133]
-
حوزه علمیه
الگوی نقشآفرینی حوزه و دانشگاه در تمدنسازی مبتنیبر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-83]
خ
-
خواجه نصیرالدین طوسی
الگوی تربیت زمامدار در اندیشه خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 135-163]
د
-
دانشگاه
الگوی نقشآفرینی حوزه و دانشگاه در تمدنسازی مبتنیبر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-83]
-
دین و تمدن
بررسی انتقادی نظریه آرنولد توینبی در باب تکوین، رشد و افول تمدنها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]
ر
-
راهبردهای ارتباطی
راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
-
روششناسی بنیادین
بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکلگیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
-
روش عقلانی
بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
ز
-
زیارت اربعین
تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصتها و چالشها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]
-
زیبایی [حقیقی]
بازخوانی اصول و مفاهیم زیبایی و انگارهی زیباسازیِ شهر از منظر حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 31-60]
-
زیباسازی شهر
بازخوانی اصول و مفاهیم زیبایی و انگارهی زیباسازیِ شهر از منظر حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 31-60]
س
-
سیاست
واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]
-
سیاست اخلاقی
الگوی تربیت زمامدار در اندیشه خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 135-163]
-
سیاستگذاری
امکانسنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
-
سیاست گذاری فرهنگی
واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
-
سکو
حکمرانی فضای مجازی بر اساس انگاره مشروعیت فنی-دانشی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 115-133]
ش
-
شیعه امامیه
واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]
-
شهر اسلامی
بازخوانی اصول و مفاهیم زیبایی و انگارهی زیباسازیِ شهر از منظر حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 31-60]
ص
-
صدرالمتألهین
کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]
ع
-
عاشورا
تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصتها و چالشها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]
-
عرف متشرعه
ظرفیتهای فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]
-
علامه مصباح یزدی
بررسی مبانی انسانشناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
علم
بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]
-
علم مدرن
نسبت آزاد با علوم اجتماعی؛ تحول در نسبت ما با علوم اجتماعی و نسبت علوم با دیگر شئون اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 133-147]
-
علوم انسانی
بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکلگیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
-
علوم انسانی اسلامی
بررسی مبانی انسانشناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
علوم انسانی اسلامی
الگوبرداری از تأسیس فلسفه اسلامی برای تأسیس علوم انسانی اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 85-114]
ف
-
فارابی
الگوبرداری از تأسیس فلسفه اسلامی برای تأسیس علوم انسانی اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 85-114]
-
فرصت های تمدنی
تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصتها و چالشها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]
-
فرهنگ
امکانسنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
-
فرهنگ
واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]
-
فضای تمدنی
بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکلگیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
-
فضای مجازی
حکمرانی فضای مجازی بر اساس انگاره مشروعیت فنی-دانشی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 115-133]
-
فطرت
بررسی مبانی انسانشناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
فقه نظامات
بررسی تطبیقی رویکرد شهید صدر با رویکرد سنتی فقها در موضوع شناسی مسائل مستحدثه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 57-75]
-
فلسفه اسلامی
الگوبرداری از تأسیس فلسفه اسلامی برای تأسیس علوم انسانی اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 85-114]
-
فلسفه اسلامی
بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
-
فلسفه تمدن
بررسی انتقادی نظریه آرنولد توینبی در باب تکوین، رشد و افول تمدنها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]
ق
-
قرآن
وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]
-
قرن ششم
واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]
گ
-
گام دوم انقلاب
چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
م
-
مابعدالطبیعه
بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
-
مراکز آموزشی
نهادهای علمی شیعیان امامیه در پنج قرن نخست هجری و نقش آنها در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 105-127]
-
مشروعیت فنی-دانشی
حکمرانی فضای مجازی بر اساس انگاره مشروعیت فنی-دانشی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 115-133]
-
مقام معظم رهبری
وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]
-
مکتب اجتماعی
بررسی تطبیقی رویکرد شهید صدر با رویکرد سنتی فقها در موضوع شناسی مسائل مستحدثه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 57-75]
-
مؤسسات علمی
نهادهای علمی شیعیان امامیه در پنج قرن نخست هجری و نقش آنها در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 105-127]
-
موضوعات مستحدثه
بررسی تطبیقی رویکرد شهید صدر با رویکرد سنتی فقها در موضوع شناسی مسائل مستحدثه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 57-75]
-
موضوع شناسی
بررسی تطبیقی رویکرد شهید صدر با رویکرد سنتی فقها در موضوع شناسی مسائل مستحدثه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 57-75]
ن
-
نظام رسانهای
راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
-
نظریه تکامل
بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکلگیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
-
نظریه فرهنگی
امکان سنجی تبلیغ بیناتمدنی بر اساس حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 11-29]
-
نقد آموزش و پرورش
نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]
-
نهادسازی
امکانسنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
-
نهادهای حقوق خصوصی اسلامی
ظرفیتهای فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]
و
-
واقعگرایی
بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]
ه
-
هستی شناسی
بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]
-
همگرایی رسانهها
راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد