نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی آموزش و پرورش نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]
  • آموزش معماری چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
  • آموزش و پرورش نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]

ا

  • ابزارانگاری بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]
  • اختیار بررسی مبانی انسان‌شناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • ارتباطات تمدن ساز راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
  • اروپا و آمریکا وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]
  • اسلام سیاسی امکان‌سنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
  • اصول زیباسازی بازخوانی اصول و مفاهیم زیبایی و انگاره‌ی‌ زیباسازیِ شهر از منظر حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 31-60]
  • افول غرب بررسی انتقادی نظریه آرنولد توین‌بی در باب تکوین، رشد و افول تمدن‌ها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]
  • اقتصاد اسلامی کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]
  • امر اعتباری ظرفیت‌های فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]
  • اندیشه معاصر بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
  • انسان بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکل‌گیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
  • انسان واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
  • انسان اجتماعی واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
  • انسان ذره‌ وار واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
  • انسان شناسی دینی واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
  • انقلاب اسلامی الگوی نقش‌آفرینی حوزه و دانشگاه در تمدن‌سازی مبتنی‌بر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-83]
  • انقلاب اسلامی امکان‌سنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]

ب

  • برنامه و سرفصل دروس رشته معماری چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
  • بینا تمدنی بودن امکان سنجی تبلیغ بیناتمدنی بر اساس حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 11-29]

ت

  • تاریخ‌نگاری توین‌بی بررسی انتقادی نظریه آرنولد توین‌بی در باب تکوین، رشد و افول تمدن‌ها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]
  • تبلیغ بینا تمدنی امکان سنجی تبلیغ بیناتمدنی بر اساس حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 11-29]
  • تحلیل تمدنی وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]
  • تحول در علم نسبت آزاد با علوم اجتماعی؛ تحول در نسبت ما با علوم اجتماعی و نسبت علوم با دیگر شئون اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 133-147]
  • تربیت الگوی تربیت زمامدار در اندیشه خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 135-163]
  • تربیت زمامدار الگوی تربیت زمامدار در اندیشه خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 135-163]
  • تربیت معماران چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
  • تشیع نهادهای علمی شیعیان امامیه در پنج قرن نخست هجری و نقش آن‌ها در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 105-127]
  • تعریف معماری چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
  • تعلیم و تربیت نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]
  • تغییرات تمدنی واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
  • تکوین و افول تمدن‌ها بررسی انتقادی نظریه آرنولد توین‌بی در باب تکوین، رشد و افول تمدن‌ها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]
  • تمدن امکان سنجی تبلیغ بیناتمدنی بر اساس حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 11-29]
  • تمدن کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]
  • تمدن بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]
  • تمدن واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]
  • تمدّن بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
  • تمدن اسلامی بررسی مبانی انسان‌شناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • تمدن اسلامی نهادهای علمی شیعیان امامیه در پنج قرن نخست هجری و نقش آن‌ها در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 105-127]
  • تمدّن اسلامی بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
  • تمدن‌سازی الگوی نقش‌آفرینی حوزه و دانشگاه در تمدن‌سازی مبتنی‌بر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-83]
  • تمدن‌سازی اسلامی ظرفیت‌های فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]
  • تمدن نوین اسلامی نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]
  • تمدن نوین اسلامی کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]
  • تمدن نوین اسلامی تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]
  • تمدن نوین اسلامی ایرانی راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
  • تنظیم‌گری همگرا راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
  • توین‌بی بررسی انتقادی نظریه آرنولد توین‌بی در باب تکوین، رشد و افول تمدن‌ها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]

ج

  • جامعه‌شناسی بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکل‌گیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
  • جاودانگی بررسی مبانی انسان‌شناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • جبر بولی امکان‌سنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
  • جهت‌داری علم نسبت آزاد با علوم اجتماعی؛ تحول در نسبت ما با علوم اجتماعی و نسبت علوم با دیگر شئون اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 133-147]
  • جوانان وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]

چ

  • چالش های تمدنی تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]

ح

  • حدوث جسمانی نفس کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]
  • حقوق خصوصی غربی ظرفیت‌های فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]
  • حکمت اسلامی چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]
  • حکمت اسلامی الگوی تربیت زمامدار در اندیشه خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 135-163]
  • حکمرانی حکمرانی فضای مجازی بر اساس انگاره مشروعیت فنی-دانشی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 115-133]
  • حوزه علمیه الگوی نقش‌آفرینی حوزه و دانشگاه در تمدن‌سازی مبتنی‌بر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-83]

خ

د

  • دانشگاه الگوی نقش‌آفرینی حوزه و دانشگاه در تمدن‌سازی مبتنی‌بر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-83]
  • دین و تمدن بررسی انتقادی نظریه آرنولد توین‌بی در باب تکوین، رشد و افول تمدن‌ها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]

ر

  • راهبردهای ارتباطی راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
  • روش‌شناسی بنیادین بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکل‌گیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
  • روش عقلانی بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]

ز

  • زیارت اربعین تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]
  • زیبایی [حقیقی] بازخوانی اصول و مفاهیم زیبایی و انگاره‌ی‌ زیباسازیِ شهر از منظر حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 31-60]
  • زیباسازی شهر بازخوانی اصول و مفاهیم زیبایی و انگاره‌ی‌ زیباسازیِ شهر از منظر حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 31-60]

س

  • سیاست واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]
  • سیاست اخلاقی الگوی تربیت زمامدار در اندیشه خواجه نصیرالدین طوسی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 135-163]
  • سیاستگذاری امکان‌سنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
  • سیاست گذاری فرهنگی واکاوی مفهوم «انسان» در رویکردهای سیاست گذاری فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 33-56]
  • سکو حکمرانی فضای مجازی بر اساس انگاره مشروعیت فنی-دانشی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 115-133]

ش

  • شیعه امامیه واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]
  • شهر اسلامی بازخوانی اصول و مفاهیم زیبایی و انگاره‌ی‌ زیباسازیِ شهر از منظر حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 31-60]

ص

  • صدرالمتألهین کارکرد های تمدنی نظریه جسمانی بودن حدوث نفس [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 11-28]

ع

  • عاشورا تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]
  • عرف متشرعه ظرفیت‌های فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]
  • علامه مصباح یزدی بررسی مبانی انسان‌شناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • علم بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]
  • علم مدرن نسبت آزاد با علوم اجتماعی؛ تحول در نسبت ما با علوم اجتماعی و نسبت علوم با دیگر شئون اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 133-147]
  • علوم انسانی بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکل‌گیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
  • علوم انسانی اسلامی بررسی مبانی انسان‌شناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • علوم انسانی اسلامی الگوبرداری از تأسیس فلسفه اسلامی برای تأسیس علوم انسانی اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 85-114]

ف

  • فارابی الگوبرداری از تأسیس فلسفه اسلامی برای تأسیس علوم انسانی اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 85-114]
  • فرصت های تمدنی تحلیل تمدنی جریان اربعین، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 129-152]
  • فرهنگ امکان‌سنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
  • فرهنگ واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]
  • فضای تمدنی بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکل‌گیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
  • فضای مجازی حکمرانی فضای مجازی بر اساس انگاره مشروعیت فنی-دانشی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 115-133]
  • فطرت بررسی مبانی انسان‌شناختی علوم انسانی اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • فقه نظامات بررسی تطبیقی رویکرد شهید صدر با رویکرد سنتی فقها در موضوع شناسی مسائل مستحدثه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 57-75]
  • فلسفه اسلامی الگوبرداری از تأسیس فلسفه اسلامی برای تأسیس علوم انسانی اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 85-114]
  • فلسفه اسلامی بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
  • فلسفه تمدن بررسی انتقادی نظریه آرنولد توین‌بی در باب تکوین، رشد و افول تمدن‌ها و نقش دین در تمدن [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 11-31]

ق

  • قرآن وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]
  • قرن ششم واکاوی وضعیت سیاسی فرهنگی و تمدنی امامیه در قرن ششم هجری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 77-103]

گ

  • گام دوم انقلاب چشم اندازی به آموزش معماری در گام دوم انقلاب اسلامی؛ ضرورت تحول در «برنامه و سرفصل رشته معماری» مبتنی بر «حکمت اسلامی» و متناسب با «بوم ایرانی» [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 29-51]

م

  • مابعدالطبیعه بررسی نقش فلسفه اسلامی و جایگاه آن در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 115-132]
  • مراکز آموزشی نهادهای علمی شیعیان امامیه در پنج قرن نخست هجری و نقش آن‌ها در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 105-127]
  • مشروعیت فنی-دانشی حکمرانی فضای مجازی بر اساس انگاره مشروعیت فنی-دانشی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 115-133]
  • مقام معظم رهبری وجوه تحلیل تمدنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 89-111]
  • مکتب اجتماعی بررسی تطبیقی رویکرد شهید صدر با رویکرد سنتی فقها در موضوع شناسی مسائل مستحدثه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 57-75]
  • مؤسسات علمی نهادهای علمی شیعیان امامیه در پنج قرن نخست هجری و نقش آن‌ها در تمدن اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 105-127]
  • موضوعات مستحدثه بررسی تطبیقی رویکرد شهید صدر با رویکرد سنتی فقها در موضوع شناسی مسائل مستحدثه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 57-75]
  • موضوع شناسی بررسی تطبیقی رویکرد شهید صدر با رویکرد سنتی فقها در موضوع شناسی مسائل مستحدثه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 57-75]

ن

  • نظام رسانه‌ای راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]
  • نظریه تکامل بررسی تحلیلی عوامل تمدنی و علمی شکل‌گیری نظریه تکامل [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-35]
  • نظریه فرهنگی امکان سنجی تبلیغ بیناتمدنی بر اساس حکمت اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 11-29]
  • نقد آموزش و پرورش نقش آموزش و پرورش در تمدن نوین اسلامی؛ از منظر نظام تأمین نیاز [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 141-159]
  • نهادسازی امکان‌سنجی تاریخی نهادسازی فرهنگی انقلاب اسلامی مبتنی بر تجربه امام خمینی(ره) در تأسیس نهادهای انقلابی فرهنگی دهه اول انقلاب [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 75-114]
  • نهادهای حقوق خصوصی اسلامی ظرفیت‌های فقه امامیه در پذیرش نهادهای جدید حقوق خصوصی، با تأکید بر اعتباریات و عرف [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 113-139]

و

  • واقع‌گرایی بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]

ه

  • هستی شناسی بازخوانی بنیان های تمدنی با رویکرد واقع گرایی در قلمرو علم و فلسفه (با تاکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 53-74]
  • همگرایی رسانه‌ها‌ راهبردهای ارتباطی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 61-87]